ik ben op reis in amsterdam. wateen wereldstad is - Reisverslag uit Oud West, Nederland van Ttwwoo - WaarBenJij.nu ik ben op reis in amsterdam. wateen wereldstad is - Reisverslag uit Oud West, Nederland van Ttwwoo - WaarBenJij.nu

ik ben op reis in amsterdam. wateen wereldstad is

Blijf op de hoogte en volg

21 Juni 2015 | Nederland, Oud West

Een aanrader voor iedereen! Ik zal snel mijn verslagdoen maarik ben nu pas een uurtje in ams maar al knetterstoned voor niet duur!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oud West

Actief sinds 21 Juni 2015
Verslag gelezen: 426
Totaal aantal bezoekers 956

Voorgaande reizen:

21 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: